12/12-12

Hörde på nyheterna att det var galet många som gifter sig idag,  varför har datumet så stor betydelse? 

Igår hade jag en bra dag, riktigt bra faktiskt! 
Hade förberett mig på typ 2,5 timmars strömavbrott eftersom dom skulle stänga av elen,  men det varade bara typ i en kvart så det var ju superskönt :) 
Tvättade en hel del, och ska tvätta min dunjacka idag!  Har äntligen fått tag på bollar till torktumlare, mormor hade ju såklart!

Båda hästarna blev ridna, Långben var lite slö & Zally var lite knäpp..  Dom kompletterar varann bra! 
Men för det mesta satt jag inne i soffan och pluggade! Ska läsa lite idag med, men jag funderar på att åka till stan och köpa lite julkappar, men jag har inte bestämt mig än..  Kanske åker ikväll istället och ägnar dagen hemma :) 

Har märkt att typ alla går ner i vikt nu till jul, så jag var bara tvungen att ställa mig på vågen, vilket jag inte gjort på länge, och jag hade tydligen gått ner 4 kg, så jag är tydligen ganska duktig jag med.. utan att jag visste om det ;) 
Det firar man ju inte bättre än att klämma i sig lite frukost, right?  :p
 
Tänkte förresten julbaka lite någon dag!  
Får se om någon mer vill hänga på eller om jag blir själv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0