tisdag -

Idag har jag ridit lite grann, Fanny har jobbat lite bommar och fick jobba på att slappna av lite, bara lugna ner sig och inte ligga på så mkt.. Gick riktigt bra faktiskt! :)
Långben fick hoppa en liten serie, det gick bra :) Ska försöka hoppa lite mer på torsdag inför helgen & hoppas han känns bra!
Zally har vilat, hon såg inte bra ut idag, hennes ben var väldigt svullet så hon får vila, är det inte bättre i morgon lär jag nog ta ut en veterinär så det inte blir värre..
Sen har jag i alla fall målat och målat och råkade måla en liten häst i stallet ^^ Det kan hända vad som helst en tråkig tisdags em.. Önskar att jag hade ett par hästar till att rida om dagarna!
Nu ska jag gå ut och natta hästarna innan det är dax att göra samma sak med mig själv!
Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0