men åh!

Precis skrivit ett inlägg och så råkar jag trycka bort skiten,  kul! 
I alla fall... 
Det är rätt fullspäckade dagar just nu,  hinner knappt ens skriva här, har inte "suttit vid datorn"  på aslänge,  bara kollar mail och går igen, det känns på att Robban har semester nu,  det grejas typ hela dagarna! 
Har faktiskt hunnit göra en hel del,  kommer mer om det senare :) 

Har varit på träning ikväll,  han gick helt okej, lite småseg, men jag tror det var för att han var ute inatt när vi var på Jerry Williams -  vilket btw var helt okej!  Galet mkt folk......!!  
Nästa träning får nog Zally gå om hon känns ok fram till dess,  hoppade henne lite igår efter att han kollat på OS-  det gick faktiskt helt okej :) 

I morgon är det lagfinalen, då hoppas vi ju såklart på medalj - jag har bokat tv:n även då!  Såklart :D 
 
Åååh!   Jag har faktiskt lite bra nyheter på G -   det ni! :D  

Nu ska jag göra mig i ordning och krypa till kojs! :)  Ha de bra! 
 
Robban jag och Sara på Åland :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0