Heaven is a place on earth-

Igår tog jag lite bilder på skogsmaskinen som nu ska försöka säljas..  Det känns tungt, men jag & pappa har haft några riktigt bra timmar i den och i skogen nu i sommar!   :)  
 

Sen åkte jag med Robban en sväng till Harbo, klappade katten och klippte Robban..  Åt mat hos Eva, skönt att komma iväg lite!  


Idag nu på morgonen har jag fixat hästarna och gjort klart allt i stallet för kvällen.. Hoppas regnet slutar falla så jag kan rida en sväng sen på em, först ska jag, mamma och Ella åka en sväng till thuns.. Får se om jag hittar något snyggt till begravningen,  man måste ju vara fin en sista gång för pappa ♥ 
 
 
Nu är det dax för frukost!   :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0