17 augusti 2012

Har ingen lust att skriva en massa här -  ni som känner mig väl vet redan vad som hänt och det är det viktigaste! 
 
Men vad jag vill säga är att jag älskar min pappa från topp till tå, jag kommer alltid komma ihåg honom som den underbara person han alltid varit.
Jag är glad över att ha så många fina minnen med dig, jag är så tacksam för allt! 
Ingenting går att förklara med rena ord, men en sak är säker, du lämnar ett stort tomt hål efter dig som vi alla ramlat ner i!  Just idag är det du pappa som är i fokus, även om alla de andra betyder minst lika mycket!  
Vi ses en dag i framtiden, bara tiden visar när. 

 ♥




 

Kommentarer
Postat av: madde

Hej mimmi jag sparar dessa bilder på pappa dom va så fina kram kära systar

Svar: Gör så! Han är fin! Kram
capitol.blogg.se

2012-09-11 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0