Torsdag -

Igår började jag med att rida alla 3 hästarna, gick ganska bra inget konstigt -
Åkte till pappa och körde lite grann, det tar sig där med!  Sen åkte jag hem till mamma och hälsa på liten sväng, bara för att hämta några höbalar ;)

Och jag var ledig även idag..
Ja , idag har varit en riktigt bra dag faktiskt!
Började med att fixa hästarna och stallet på morgonen, red Romme på dan, gick ner till ridbanan och hoppade igenom lite inför helgen - Han kändes ganska bra, men är fortfarande inte riktigt stark nog för större hinder..

Åkte fram till affären en sväng och handlade fika till mig och mor till träningens bilresa -
Har varit på rekasta och tränat Långben ikväll, det var träning för Lotta Björe i regnet :)
Han skötte sig faktiskt i helhet riktigt bra, han börjar bli fin - han växer med uppgifterna nu för varje vecka som går så det känns riktigt bra!
Fick fina kommentarer och Lotta tyckte det var en mycket välriden häst med stor kapacitet - så ja, förhoppningarna finns ju där bak..

Nu är det dax att hoppa i säng, så man orkar upp och orkar jobba i morgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0