Tjugofjärdeapril

Nu var det längesen jag skrev nåt här, men jag har varken haft lust eller tid eller direkt möjlighet - internet är knappt användbart i dagsläget!
Blir riktigt less faktiskt..

Det har egentligen inte hänt mkt sen sist,  vi hade grillning och fest i lördas, det var hemskt trevligt :)
Men såklart så spårade det lite lätt som vanligt där efter några timmar  ;)

Var på träning i söndags med Långben och han skötte sig faktiskt ganska bra, han jobbade på bra - jag hoppas verkligen att han kommer fortsätta utvecklas lika bra nu som han har gjort det här året!
Ska iväg till rekasta på torsdag och träna, blir perfekt uppladdning inför Älvkarleby i helgen -
Jag har varit med och börjat köra med pappa, och funderar på att åka dit en sväng i morgon och köra lite mer :)

Jag har börjat rida ponnyn lite mer nu igen, hon sköter sig fint, men hon måste få lite mer kondis innan man kan börja kräva nåt av henne..
Hon hade lite lättare kolik igen, faktiskt igår - inte alls nå kul, men nu var det inte alls lika hemskt som sist!
Jag tror att jag kom på henne precis i starten och hann få bukt på det ganska fort!
Men det är lite jobbigt när man vet att det kan komma sådär när som helst..  Tur att hon visar när hon har ont i alla fall!  Bara att vara petnoga med allt som har med motion och mat och vatten och göra..

Romme har dragit av sig en sko, men han klagar inte utan går som vanligt, nu börjar han faktiskt förstå mig och mina signaler ganska bra, så det börjar ändå gå ganska bra, även fast han har lite dålig både styrka och kondition.. Men det kommer, bara att jobba på! :)

Ligger lite efter med matten, så det är bara att plugga på!
Inte så långt kvar nu :):)   Jag borde fan klara den här kursen, jag hade väl inom gränsen på första provet och ett halvt poäng från vg sist.. Borde klara nationella!!

Nu ska jag nog börja göra mig i ordning för att gå och sova, det har varit en lång dag och jag är faktiskt helt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0