söndagsmys

Igår var det träning igen, Långben skötte sig faktiskt ganska bra!
Hade gramanen på och Cia var nog väldigt stolt över att hon fått mig till att rida med den, nu var han tvungen att arbeta och kunde inte komma undan på samma sätt som tidigare, han hoppade rundare och bättre helt enkelt.
Försökte fixa till filmen igår men datorn vägrade , så det får bli en annan gång..

Röd måndag och jag har jobbat, öppnade på förmiddan..
Har fortsatt städa lite i stallet, vill så gärna få allting färdigt där inne nu, men det tar tid och jag har lite svårt att göra skiten själv..

Har precis anmält mig till älvkarleby med båda hästarna 1m 110-  går det bra så blir det absolut ingen mer lokal tävling sen, är så trött på dom!
Så jag hoppas dom sköter sig och känns bra där..  Blir utomhus, så det känns skönt!

Nu ska jag göra i ordning min egna skagenröra och äta gott till någon bra film ! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0