1:a April

Söndag morgon, har fixat stallet på morgonen, ätit frukost och planerat hus med Robban! :)  
Finns sjukt mkt fina hus men gud va svårt det är när man själv ska planera.. 
Man vill så mycket,  men det är både dyrt och svårt och ja dyrt !  ^^
Idag ska jag försöka få ganska mycket gjort, vet inte riktigt vad, men det kommer jag nog på ;)
Ska i alla fall skotta i gruset som vi ska gjuta i stallet med i en skopa -
Kanske se om jag kan köra ut lite av de som står där vi ska gjuta, så det kommer bort till dess -
Rida hästarna och göra klart maten till kvällen -
Tvätta lite kläder, och städa upp lite -
Kanske lägga i lite färg i håret -
Sen får vi se vad jag mer hinner med  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0