upp o ner

Igår åkte jag med Robban hem till hästarna på morgonen, red och fixade - mamma var hemma så det vart lite pratpauser då och då , så det gick inte så effektivt :P 
Men det gick bra, jag hoppade några språng i den nya sadeln och jag är hur nöjd som helst! :D 
Det kändes hur bra som helst, så nu ber jag - låt denna känsla sitta kvar hur länge som helst!! :D 
Åkte sen till harbo, och våla till Pia, red Jennifers hästar :) 
Sen vara bara hem till matteboken! 
Blir typ samma idag, ska rida lite nu först , trimma tills i morgon.. och sen hämta upp Robban i stan innan jag åker till Harbo, och sen till våla igen och sen hem , och det lär ju bli matteboken ikväll med - och varje dag framöver, har fan prov på måndag!
I morgon ska jag prova på att träna för Anita, se om hon kan hjälpa mig och förhoppningsvis göra nåt mirakel.. 
Ska bli spännande! :)
Skulle behöva åka förbi sporren och kolla på nya stigbyglar bara, vet inte om jag ska köpa nya sprenger eller soft up heller för den delen så jag får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0