Torsdag .

Har börjat dagen med att rida och fixa stallet ,  red lite cavaletti och travbommar vilket kändes väldigt bra, fick dom till att slappna av bra och samtidigt jobba och arbeta med kroppen :) 
Sen skyndade jag mig in och gjorde mig i ordning, sitter nu i harbo och ska kolla på EM , ska bli väldigt intressant :):) 
Katten tyckte det var minst lika mysigt som jag, ligger i soffan och kurar ner oss i ett varmt täcke  ♥
Kan säga redan nu att fy för ryttare som inte ska vara på såna där tävlingar, typ den första som kommer in,  hette Patrik Mahjer,   35 fel.   Tuggandes på tuggummi , pinsamt.  Okej om man är nervös och debuterar i mästerskap, men ändå, illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0