Tisdag 20 September

Idag vaknade jag tidigt, satte mig först med matteboken och tänkte plugga lite, men ångrade mig ganska fort..
Tog tag i tvätten istället och städade lite, vilket var väl behövligt!  :) 
Efter lunch åkte jag till våla och red Jennifers hästar, det gick bra - skojade om att den ena gärna får flytta hem till mig, han var supertrevlig att rida, lätt mjuk och fin och dessutom väldigt känslig!  Det är lustigt att det känns så bra att få rida lite, även fast jag inte åkte hem till mina egna galningar! 
Nu ska jag snart laga lite mat och hjälpa Robban att leta bil, och kanske ta in lite mer ved, så vi slipper springa ut sen ;)
I morgon ska jag hem och rida och sen kanske åka förbi Ikea och köpa några hyllor, vet precis hur jag ska göra om lite så det blir lite nytt och fint :)  Sen får jag se vad mer som hamnar på schemat..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0