ohla

Idag gick jag upp tidigt, riktigt tidigt - det var fortfarande mörkt ute!
Åkte med Robban till hans jobb och sen hem till hästarna och red, hoppade alla tre, åh alla var som superfina! :D
Långben fick en välförtjänt ryggmassage efteråt och sen varm mysig arnika på :) Snälla jag ;)  Han njöt kan jag säga, han var nöjd och ville absolut inte gå ut i hagen sen..
Doris var lugn och avslappnad och riktigt fin,  har inte hoppat henne så mkt nu så det var kul att hon var fin :) 
Sen åkte jag till Ikea och köpte hyllor - det blev inte riktigt som jag tänkt mig , men ändå bra :)
Har tagit en promenad, pluggat lite matte och ska snart sova så jag orkar upp tidigt i morgon med..

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0