Måndagskneg

Idag är det måndag igen och alla utom jag jobbar och sliter, fast jag jobbar och sliter utan att få nåt för det..
Har pluggat matte som en tok nu, var tvungen att ta en liten paus så jag inte fastnar i boken!
Det har gått ganska bra nu iaf, känns som att jag hänger med!
Måste dock repetera allt igen nu innan jag går vidare till nästa kapitel och även ta lite hjälp ikväll på lektionen!

I helgen blev Rolf Bästsson regerande EM guldmedaljör eller hur man säger :P Inte direkt förvånande , men jävligt kul! :)

Jag har "flyttat" till harbo nu, tog iaf med mig massa kassar med saker hit och mer eller mindre tömde mitt rum hemma.. Sen kommer jag väl sova där ibland, så jag slipper åka fram & tillbaka varje dag när jag ska rida ^^
Sen när jag blir av med mina ponnyer kanske jag, kanske.. jag kan ta med en häst hit på lite närmare håll :P kanske..

Helgen har annars varit lugn, Robban och jag var i Dalboda igår och kollade på formula offroad tävlingarna, det var kul för många krakade!  :D

Nu blir det mer matte!
Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0