kyligt värre

Blåste som fan igår, det var kallt, regnigt och riktigt ruggigt!  
Det märktes när jag tog in Långben, han hade bara ett täcke på sig och var aldelles iskall om kroppen, spänd som fan när jag började trava fram -  men släppte till fint när jag red lite öka- minska så han kom igång  :) 
Han fick på stalltäcket under sen så jag hoppas han är varmare idag , ska snart ut och rida lite.. 
Har varit på Chokladmassage på morgonen, riktigt skönt faktiskt! :) 
Efter det åkte jag runt och kikade i lite affärer, inhandlade faktiskt 2 fleecetröjor och en Mc Kinley jacka för sisådär 400 :)  - Rätt bra va? :D  
Jackan är lite stor över axlarna, för det är herrmodell,  men med en fleece under så blir det fin fint! :)
Stackars mamma skulle åka eckerö linjen idag med jobbet, inte kul när det blåser såhär!   "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0