1:a september

Fan, det är redan SEPTEMBER !!  
Nu är sommaren helt klart slut..  Vart tog den vägen? 
Jag som fortfarande längtar efter att ligga och steka på en strand nånstans - Bli brun och bara älska livet !  
Vart var den sommaren?  Har vi haft nån sol?  .. Ja, i mer än 2 dagar då alltså?
Jag har knappt badat nångång för att det har varit så kallt!   HEMSKA TANKE.
Nu är i af hösten här, och jag har börjat ett "nytt liv" - börjat plugga matte?  Går det bra Mimmi? .. ingen kommentar.

Ajja, idag har jag ridit mina stollar , dock ska jag visa Doris ikväll, och jag känner redan på mig att dom inte är intresserade , fast jag inte ens vet vilka det är ! :P
Hoppade Långben, gick sådär ..  Ska hoppa lite mer serier med honom nu, så han blir ännu starkare i sitt språng, för det saknar jag!  Men förhoppningsvis tänkte jag tävla honom den 25:e på jälla!  Får se hur det blir med det, men planen ser ut så nu i af :)
Ska ut och fixa grejerna och sladda banan tills ikväll nu, sen ska jag in till stan och möta upp Robban, vi ska storhandla!  Funderar på att köpa lite hårfärg på en gång, är så sjukt sugen på de nu !!  :D 
I morgon kommer SARA till mig  :D  Vi ska plugga matte och mysa :):) 
hehe..
Juste!  Som de flesta vet så älskar jag ju halsdukar och sjalar,  men är inte det här lite väl mkt?  :P 
Det kallas, storstickat :P 

För att lite fint runda av sådär så säger jag väl - Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0