torsdag

Idag blir det ganska lugnt, har lunkat lite med Viccans hästar på morgonen, men det blev lugnt eftersom jag är förkyld.  Jag sa förra veckan att jag kände mig så frisk och inte hade fått något höstvirus , menjodå!  
Så resten av dagen blir det mest plugg, ska en sväng till våla på eftermiddan, annars är det ingenting planerat förutom plugg .
Matte + BE.



Måste ta tag i det där med BE, det är dax att lägga i en extra växel nu !!
Känns som att det inte kan vara så svårt ?

Slänger in en bild på mitt nya schabrak med, har verkligen börjat gilla svarta schabrak,  det är snyggt :) 
Kanske dock blir lite mycket med allt svart, men det gör inget  ;) 
Testade min nya hoppgjord igår, som mamma köpte på sporren,  den var helt okej, passade bra! 
Långben är ganska duktig på att blåsa ut magen och bli tjock när man ska spänna, men sen när man väl börjat rida så hamnar spännena i mitten på båda sidorna så den passa bra! 
Snyggt va? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0