no no no

Fretags mys hemma i sjukstugan , nu hörs det mer och är bara mer jobbigt än sjukt eller hur man ska förklara det ^^

Har ridit ut en sväng med Viccan idag, annars inte gjort nå vettigt.. 
Fixade akvariet i morse, bytte filter och vatten - har fått hem bebisarna som Eva fixade från våra fiskar tidigare i år, så nu är det påfyllning i stimmet ;)
Har städat lite grann, dammsugit och torkat golvet , åh vad jag älskar att torka golv , eller nej men alltså resultatet av ett nytorkat golv är helt underbart - doftar gott och ser fräscht ut!  :) 

Nu sitter jag och väntar på Robban så vi kan åka..  Ska skriva en lista på vad vi ska handla i morgon .. 
Ska åka till Tierp i morgon , känner inte alls för det , men måste passa på nu!  :)
Får hoppas på att han inte tjaffsar så mkt.. 
Åh, jag hittade en häst jag vill ha - totalgrym!  Får se vad jag gör med han jag har framöver..
Slänger in en bild på Robbans nya bil , så där så ni vet vad det är för dåre som är ute och åker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0