huvudvärk a la mimmi

Har nu kommit hem från min första dag på Tempo, kan inte påstå att det var varken kul eller tråkigt , mest bara svårt och komplicerat - alltså inte själva processen - men hur fan ska jag kunna ta betalt för saker som jag inte ens vet vad det är för nåt? 
tex, alla jäkla kålrötter och sellerisaker , jag vet att det är grönsaker, men jag har ingen aning om vad det är och ingen aning om vad de kostar - måste jag inte lära mig grönsakshyllan först?
Men, det var bara första dagen och jag kommer nog lära mig..
Tur att jag fick sluta i tid i alla fall, har en lättare huvudvärk och ska in på matten i stan ikväll , vilket jag inte direkt ser fram emot, ligger lite efter och kommer få jobba arslet av mig för att hinna komma ikapp och hålla mig ikapp nu när jag ska jobba..

dessutom var det den kallaste arbetsplats någonsin! 
Att skaffa bastu eller liknande steg ganska högt på min lista nu, även fast jag fortfarande dessutom är sjuk och fryssen som fan ^^
har bäddat ner mig i soffan under en varm filt nu , ska vila en stund och sen göra mig klar och göra klart middan för kvällen innan jag åker till stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0