God morgon! :)

Idag vaknade jag upp hos mamma och pappa, det var sjukt dimmigt, och är ganska mycket fortfarande! 
Hade tänkt rida på åkern idag, men eftersom det var sån dimma så ångrade jag mig och tog banan istället :) 
Vinterjackan satt på, fy vad jag inte kan vänja mig vid kylan! 

Längtar så fruktansvärt mycket tills vi åker till Gran Canaria :):):):) 
Det gör inget om det regnar varje dag, bara det är tillräckligt varmt att man slipper frysa !
Kom precis till harbo, ska göra i ordning "köttbullssmet" så Robban kan rulla och steka ikväll - hoppas på att maten är klar när jag kommer hem , blir ju nästan vid halv 9 .. 
Ska börja jobba vid 12 idag, inte ett dugg sugen på't....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0