FREDAG

En till dag med en hemsk förkylning , inte kul !
Har varit iväg och ridit Långben en stund idag, men var helt slut efteråt, så jag fixade klart och åkte tillbaka till Harbo..
Robban har åkt till kumla idag och köpt en bil, en röd v70 :) 
Såg helt okej ut, lite repig, men annars lite snyggare än dom "vanliga" .  
Stefan skulle komma hit och försöka polera bort det värsta om det går, vilket vi får hoppas på , annars får man väl lacka om, som tur är så är det  bara dörren så det är ju enkelt att lacka om man måste det!
Bild kommer senare...
Jag har varit duktig och planterat ut ett skott som kommit på min blomma, får hoppas att den tar sig och blir stor och fin! :)  



Gullig va?

Ikväll blir det lugnt, ska väl få provåka volvon, och sen blir det lasagne till middag, därefter tänkte jag styra upp en liten fruktsallad vilket var aslängesen! :)

Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0