Fredaag :) :)

Äntligen fredag - 
Har precis avklarat min första arbetsvecka och är ledig hela helgen , hur skönt som helst :)
Det har gått bra, jag lär mig mer och mer även fast jag har mkt kvar..
Det är mycket man blir förvånad över, hur folk är och beter sig bland annat!

Men men..


Jag tycker all min tid bara springer iväg nu, förstår inte hur jag ska hinna med allt - hästar, matte, BE , och allt annat!
Det där med att motionera finns inte i min värld längre och det känns ju super bra, eller inte .  Dax att göra ett schema?

Idag ska jag iaf rida , i morgon med och sen på kvällen blire partajj hos Tessan och Oscar :)  Så det är bara att tagga! :)
Ska göra mig i ordning med Sanna innan och sen åka till Andrea först tror jag så det blir som super :):)

Dax att ladda kameran kanske? Det var ju ett tag sen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0