4 oktober

Det är helt sjukt va tiden går fort, är det bara jag som tycker det eller? :O 
Det är snart mitten av oktober :P bara 2 månader kvar till jul,  sen är det 2012!  Galet! 

I lördags var jag hos mamma och pappa och red, visade Doris 2 ggr - hon skötte sig bra båda passen , dock lite trött sista gången på slutet. Men hon slappnade av fint i alla fall :D 

Jag tror att vi har bestämt att vi ska åka upp till Gävle för att göra en kontroll mätning på Frosty, för att se om han håller måttet som C-ponny eller om han kommer bli D. Ska bli spännande att se! 

I lördags kväll var vi först hos Micke och drack smuttiga drycker, badade bastu och hade trevligt, sen åkte vi in till stan och bowlade :)  JAG KOM INTE SIST !!! :D:D  Jag tror jag ska börja ta med mig både Rikard och Elin när vi åker in, för båda ni var sämre än mig :O  ;)   YEY ,  jag blev väldans glad ;)
Men, söndagen blev bara lugn, gjorde absolut ingenting utan försökte vila upp mig för jag kände mig sjuk, måndagen likaså, dock tog jag mig in till stan och gjorde matteprovet-  vilket kändes bra = Dåligt resultat..
Idag åkte jag med Robban i morse, ska förbi och hämta sadelgjorden i eftermiddag, funderar på att åka förbi gränby och kolla efter hårfärg, måste fixa det igen nu!
Sen ska jag hämta upp R. och åka  HEM HEM HEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0