Tung Fredag -

Äntligen fast ändå inte, Doris är nu såld och har flyttat till Hedemora. 
Det var en familj med en dotter på 16 år, Sanna. Med målet att hoppa msv på henne, vilket vi hoppas går vägen!
Hon var väldigt mjuk och lugn i sin ridning, vilket kändes bra då Doris behöver en lugn och stadig ryttare :)

Det är nu över, det var tungt och jobbigt som fan , men nu är det gjort .
Jag kunde inte vara med, varför - För att jag jobbade! kul ? NEJ.  
Sitter här med tårarna på kinderna med delade känslor..  Men mest bra ;)
Så nu kör jag bomb på Doris - min älskade gullponny som jag aldrig trodde jag skulle släppa iväg.
Fortfarande ostadig på benen, men ack så smidig, tror inte hon kan göra sådär idag?
Här som 2 åring, med lång fläta och knopp i luggen - hur söt är hon inte?
Typ första gången vi åkte upp till ridhuset med henne :)
Hennes första tävling i Tierp , stjärnan i henne kom fram på ett bra sätt! :)
Började plocka rosetter efter rosetter...
Finare ponny får man leta läääänge efter!
Vi provade terräng, vilket hon älskade!  Eller ja, allt förutom vattnet till en början..  Men det tror jag hon har lärt sig nu ;)
Tränar trappa!
Både teknik och spänst som det ska va :)
Ska köpa den här bilden och göra den till en fin tavla! Hur fin är den inte?
Klippte henne och gjorde henne lite fin -
Pussade lite extra på henne på torsdagen och vi var bara ute och njöt på vår sista ridtur tillsammans ♥
Här är en film på hennes nya ägare :) 
Hoppas att allt kommer att gå bra och att ni tycker om henne lika mycket som jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0