Torsdag .

Idag känns som en bra dag! :)  

Började dagen med att styla till Doris lite, hon blev fiin :)  Mitt hjärtegull. ♥
Red henne lite grann, hon var lite små busig, men gick väldigt bra :) 
Tog en tur på vägen och bara njöt av stunden! 

Sen red jag Långben och Frosty och fixade klart i stallet innan Karro och Sigrid kom för att vaccinera dom 3 :)
En kort visit, men mycket trevligt :)
Ska nu plugga matte ett tag, sen är det kundkväll på sporren som gäller! :)
Får se om jag hittar nåt, inte för att jag har nåt planerat jag ska kolla efter , men man vet aldrig ;)
Sen är det Harbo som väntar, antagligen blir det väl till att laga mat och avsluta med att krama kudden .
Doris vägrade vara med på bild, hon bara vände sig bort hela tiden, men men, hon blev fin utan pälsen i af :)
Sen när kameran väl inte var på topp, jo då minsann kunde hon se så glad ut så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0