Söndagsregn .

Inte allt för kul väder måste jag säga! 
Jobbade igår kväll, åkte hem och fixade mig och åkte vidare till Stefan som hade partaj :) 
Det blev ganska lugnt, inte allt för jävligt , som tur va! 
Hade ställt klockan i morse, gick ut och matade hästarna, gick in och sov en stund till - gick ut och red, i det härliga regnet! 
Och jag måste bara säga, jag har en helt underbar häst, jag vet inte vad han har gjort med mig, men jag kan inte sluta tycka att han är helt fantastisk ! :) 
Skyndade mig göra klart stallet för att vara klar till 11 då hoppningen började, har nyss kollat klart på det och nu blir det matematik för hela slanten innan jag börjar jobba.. 

bokade även julbord idag, på älgparken i morgongåva!  Hoppas nu på att det blir bra ! :)
awsome.
Det är första advent idag, men jag tar det där tramset i morgon istället ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Pettersson

Dit ska vi med på julbord :) Vilken helg? :)

2011-11-27 @ 16:49:35
Postat av: Mimmi

Vi ska dit den 10:e alltså tredje advent :):) När ska ni dit? :)

2011-11-27 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0