Se upp i backen !

Åh, nu är jag bra less .. 
Det börjar krypa i benen! 
Har suttit och gjort ca 20 sidor i matteboken nu på morgonen , känns jäkigt bra. 
Har legat efter nu ganska länge och inte tagit tag i det, men nu så börjar det likna något ;) 
Det känns dessutom ganska bra, det är inte allt för svårt!  :) 

Ska strax göra klart lite annat, bland annat göra i ordning kvällens mat så det inte blir så sent när jag kommer hem..
Sen blir det lunch och göra mig klar för en till dag på jobbet, första dagen jag ska vara "själv" , på egna ben.. 
Känns mindre bra måste jag säga!  Men men, det ska nog funka .. 
Ska skriva en lapp och ta med idag, lite uppgifter så jag kan få min lön, och även lite dagar då jag inte kan jobba sen, och tider dom måste ändra , sånt som jag redan sagt till om, typ att jag har matte.. 

Blir inge rida idag, tog matten istället .. 
Bara tömkörde Långben igår, han gick faktiskt riktigt bra, speciellt på slutet, han verkligen satte under sig och jobbade i galoppen, samtidigt som han slappnade av och sänkte sig! :)  Duktig hest. 
Har jobbat ett par dagar med S-bågen, får att få honom lydig och fin , och det känns på en gång att han behöver det där så ofta som möjligt, ska köra på ett par gånger till den här veckan och kanske hoppa nåt större språng, typ på torsdag eller nåt! :) 

Har anmält mig till Uvfk den 13:e , så får vi se hur han tar sig an den utmaningen, ett litet test! 
Sen får jag se om jag lägger ut annons på honom, kan verkligen inte bestämma mig, får se efter tävlingen
- vad han själv anser ..  :P
Älskade underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0