Såja!

Efter några dagars uppehåll, tidsbrist så är jag här igen! :)
Mer babblig än nånsin känns det som ^^
Har vart på tävling idag, med Långben, hoppade 115, 120 -
Han var rätt spänd i första klassen vilket gör honom sjukt svår att rida, men jag tog det lugnt och även bröt av till trav ett par gånger för att han verkligen ska lära sig , och det gjorde han idag i af, i 120 var han super fin att rida, kom lite nära på ett räcke och petade det - men jag var nöjd! :D
Åkte hem och fikade och hade farsdags mys  innan jag åkte vidare till harbo - vi har börjat sätta upp hagarna idag, eller ja börjat med stolparna!  Det kommer säkert bli hur snett som helst eftersom det var mörkt när vi höll på , men det skiter jag i! :)

I torsdags var jag en sväng på Jälla och kollade på rådgivande, och hur kul som helst var det! :)
Sanna visade sin 2 åring, som skötte sig exemplariskt!
Men det är tufft, fan va många fina det finns!
Hittade en hel drös som skulle kunna följt med mig hem på stört!

Det var en häst på hela dagen som var en outsider, och det var Qvicken - han hade ingen knopp i pannluggen :(
Men ack så söt! :)




Den här hingsten fick kritiken att den hoppar med "dålig" rygg, bara så ni vet! :)


En till häst med vitt öga!



Ska bara byta dator och se om jag får nåt från idag ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0