Mys-onsdag .

Och där var Roffe i mål! - upp i ledningen som vanligt.
Sitter i soffan och glor på tävlingarna från Stuttgart :) 
Är nämligen ensam hemma ikväll , känns helt hemskt - tomt och ensamt :( 
Robban har åkt ner till Gbg och kanske inte skulle komma hem förens på fredag!!  "/
Gick iaf ut och red i morse, i världens piss väder = Regn.  Dyngsur blev jag minst sagt..
Men det gick bra, eller ja, Långben är lite ur form.. Ska försöka trimma till honom lite i morgon, han tog nog flytten hårdare än man tror.. 
Var tvungen att tejpa hans vattenhink idag, boxen är lite väl liten åt honom, så fort han vänder sig om så fastnar svansen i vattenhinkens handtag eller vad det kallas.. Men jag tejpade de idag så nu ska han slippa slita sönder svansen i alla fall :) 

Donne och Långben har blivit mkt bra kompisar, dom gnäller ingenting på varandra - i morse när jag hade ställt ut Långben i gången och gjorde i ordning honom för att rida så stod Donne och slickade på honom , hur gullig som helst!
Har jobbat kväll idag, och det var nog första kvällen som gick ganska fort - det var ju bio!
typ alla kom in och köpte godis och sånt där snask!  Så tiden gick ganska fort :)
Är ledig i morgon, så då ska jag åka till Örbyhus och få nya däck :):) Äntligen blir det dubbäck :D 
Sen hoppas jag att Robban kommer hem ♥
Dålig mobilbild på Donne: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0