Med truddelutten - godmorgon godmooorgon :)

Ställde klockan på 6:00 i morse, gick ut och matade hästarna , gick tillbaka in och matade mig själv - 
Gick ut och började med att rida Långben, han hade inte sin bästa dag idag direkt,  haha, snacka om att vara okontrollerad i kroppen, eftersom jag red på åkern där det lutar ganska mycket så insåg vi nog båda två att vi inte direkt har ridit så mycket på icke plan mark förut! 
Så fort vi red "neråt" så föll han fram väldigt mycket istället för att balansera upp sig-  Men det blev bättre på slutet :)
Sen ställde jag in honom och tog ut Donne, och ja , jag vet inte vad min häst håller på med, jag tror ha har fått flytt sjuka - han är helt knäpp, snurrar runt i boxen som en vilde, skriker så fort jag går iväg och ja... allmänt störd!
Hoppas hans vanliga jag kommer tillbaka snart :) 

Donne har i alla fall varit jättesnäll, hur lugn och fin som helst! 
Även när jag red, så det gick bra :) Ska nog sätta upp några punkter som jag ska jobba på med båda hästarna, svagheter som ska byggas upp och de starka sidorna som ska bli ännu starkare ! :)
Men i alla fall, nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka och jobba - KUL .
Det är snart första advent och dax att börja med ljusstakar och sånt! Hur mysigt som helst :D  Längtar faktiskt !! 
Och nu är det bara några veckor kvar tills jag och min älskade Robert åker till Gran Canaria :D  Längtar ännu mer !!
::))):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0