Kramsnö !

Nu är det flera grader varmt och fortfarande snö på backen = kramsö = styltor under fötterna..
Det märktes idag när jag var ute och red, det var inte så kul! 

Var på mattelektion igår, och det gick riktigt bra! Det kändes väldigt enkelt, men jag har väldigt mkt att jobba på nu fram till provet..
Först göra klart allt och sen repetera allt - vilket verkligen behövs.. 
Det är snart slut, känns helt konstigt!  Men nu hoppas jag på att jag kommer in på studierna till våren med så jag kan fortsätta :) 

Robban och jag åkte ut till Viccan och hälsade på i går direkt efter min matte slutade, det såg fint ut där :)  
Många fina hus efter vägen, i af i mörkret ;)
Så det blev en sen kväll igår, och trött morgon idag!  Inte direkt taggad att åka iväg och jobba.. 
Hade egentligen planerat att träna ikväll dessutom, men jag jobbar - helvetes jävla skitjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0