20/11 -

Började dagen med att göra allt klart för att åka till Heby och hoppa Långben, han petade ett i 110, kom ganska nära och ni vet hur han är ;) 

Jag kände mig ändå nöjd med honom eftersom han, även fast han var ganska tittig och fjantig, så lyssnade han på mig, jag kunde reglera honom väl och sådär -  Så jag skippade 120 och åkte vidare till Harbo istället! 
Han tyckte det var väldigt konstigt, han var ju inte hemma, även fast vi åkte hemåt som vanligt!
Han fick stå en liten stund själv innan Pia kom med Donne :)  
Långben tyckte det var helt sjukt kul att få en ny kompis,  det verkar gå bra där ute, dom håller sig lugna och snälla!
Äntligen har nu alltså både Långben och Donne flyttat hit till mig i harbo :) !!
Så nu får dom bekanta sig ett tag innan det är dax för kvällsmat!
Det känns bra, det kommer säkert bli jobbigt att behöva gå upp tidigt på mornarna bara för att fixa hästarna, när jag är van att kunna ligga kvar här - nu är det som back in the days.
Så nu slipper jag åka till mamma och pappa för att rida ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0