YEY !! :)

Äntligen har jag haft min sista lektion :) 
Har vart till gränby och fixat mina skor till studenten! Fick låna med mig en vit kavaj från knivsta igår, som jag tänkte ha till klänningen..  Så nu är typ allt fixat , naglarna ska jag fixa på söndag!  Sola lite lär jag göra bara.. 
det tråkiga är ju håret, vad ska jag göra med håret? :( 
det börjar närma sig - först ska vi dra ett riktigt röj på fredag innan vi slutar,  så det är bara att tagga till!

Nu är Lambi i stort sätt klar, jag gjorde henne helt själv igår, så det kändes bra!  Idag kommer Elin, ägaren och ska prova rida och se vad hon tycker - ska bli spännande !! :) 
Så jag ska rida mina andra tokar nu först! :) 
Täänkte även sladda ridbanan lite om jag hinner så de ser lite bra ut.. 

TJING!

Kommentarer
Postat av: Batman

Ta inte mitt jobb och sladda ridbanan :D

2011-05-24 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0