tiden springer verkligen iväg nu!

det är maj, och sommaren är snart över .. 
Tiden går fort, och det går bättre med hästarna nu - blackie blir tjockare för varje dag som går, Frosty kommer igång mer och mer igen nu!  Ska åka till högbo & rida de lilla högbospelen , bättre än inget alls va? ^^ 
Långben var super! verkligen super igår ,  så då kände jag , varför kunde inte tävlingen ha varit igår ?
Jag känner på mig att det kommer gå super dåligt verkligen, som tur är så är mitt mål inte det högsta , jag tänkte komma runt hela programmet den här gången :P ! 
Lambi har lärt sig massor nu på bara några dagar , igår fick bea hoppa upp helt själv utan någon hjälp, jag skrittade travade stannade gick fram och svängde , och det gick riktigt bra!  :) 
jag kom på mig själv, sittande och bitande på min insida av läppen typ, så det började blöda!!  jag som inte alls brukar göra det , och jag som ska till tandläkare idag, hon kommer ju tro jag är nåt typ av emo :) 

Nu ska jag iaf ut & trimma mina hästar och sen ska jag åka till skolan en stund!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0