sovmorgon men ändå trött..

Som sagt, jag tog Batmans (som egentligen inte alls var batman) jobb och sladdade ridbanan igår, det blev som super fint!! :) Elin kom hit och red lite grann, det gick faktiskt bra, hon ramlade inte av eller nåt sånt :) 
Så nu börjar Lambi bli färdig för att åka hem, får se om vi har henne kvar nästa vecka med, så kan vi rida ut lite mer och så kan Elin komma hit fler gånger.. 

Mamma pratade om att nån kanske skulle komma hit och provrida , fast bara kolla idag :P Får se då om det blir så eller inte , hoppas det för jag orkar inte ha alla kvar längre :( 
Ska ta en långpromenad idag med hundarna tror jag, har liksom ännu inte blivit frisk!
Igår blev min överraskning till Robban klar, så nu äre bara att vänta till den 5:e :)
Men alltså varför blåser det så mycket?
Man kan inte direkt ligga ute och sola när det är soligt, för det blåser så jäkla kallt :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0