rassel i halsen

Igår var det inflyttnings grillning hos Andrea & Nicke, måste säga att det var väldigt fint där ! :)
Sen vare vallen, Sanna & jag hade bestämt oss för att gå hem till henne & klä på oss varmare kläder, vi gick ut på vägen & gick 100 m, sen kom det en bil som plockade upp oss & skjutsade fram oss till fribban..
Därifrån fick vi med en annan skjuts, hooooper & viccan och dom till vallen!
Kvällen var rätt lugn, det var inget stort ståhej..

Idag har jag suttit inne, i det dåliga vädret & pluggat ..
Sen kom Viccan, jag hade lovat att följa med henne till stallet idag - vilket jag gjorde :)
Det gick bra, jag red båda två, hoppade typ 130 på han & lite småhinder på henne - hon var inte riktigt min typ så som hon var idag, lite "oriden" till skillnad från han som var mer min typ, lugn stabil och ändå trevlig :)
Det var kul ,  längesen jag hoppade ordentligt på en storhäst nu! :))

Ska hem nu, får se om jag rider någon eller om jag vilar upp mig, känner mig lite rasslig..
Är ledig i morgon så då  lär jag hinna, ska göra klart så mkt skolarbete som möjligt först!
Det är sista ruschen nu så..

Har lite träningsvärk idag med tror jag, det var ett par veckor sen jag sprang ordentligt nu så det tog på krafterna att springa igår.. Måste komma igång nu, nu börjar det ändå märkas lite grann = kul ! :)

Jag vet inte om han som sa det igår var väldigt full :P men jag hoppas att det stämmer,  mina stora kinder kanske blir mindre ju mer jag tränar ? :)

Jag ska till frisören på tisdag, hur fan ska jag göra ??
Jag har mina funderingar men vet inte säkert, jag gillar ändå så som det är nu, mörkt men ändå ljust ..
Antagligen mörkare under och några slingor kvar av det ljusa jag har.. får se! :) typ såhär :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0