paket :)

har varit på stan idag med Sara :) 
Vi har shoppat presenter till min älskling !! 
Jag hoppas han blir glad..  Min fantasi var nog inte den bästa , men det kommer ju fler f-dagar :) inte 25 dock..
Så nu har jag slagit in paket och ska städa upp lite på mitt rum , måste ta tag i alla mina kläder :(  inte ett kul ämne..
Sen ska jag rida långben som är kvar , Bea ska få filma lite så jag ser hur det ser ut!  
skolan hela dan i morgon, får hoppas att jag får ut nåt utav det..  insåg att dom har flyttat en kurs till min lediga tisdag, tyvärr men jag har faktiskt bokat frisör tid då och det är inte mkt lediga tider nu inför studenten så in my ass religion b :) 
Min klänning är så mkt finare på nu när jag börjar få , den lilla färg jag fått :D Det är bra !! :)
Måste hitta skor + välja vad jag ska ha för smycken till bara .. jag tror jag vet på ungefär, ska ta en sväng på stan och kika lite nån dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0