finally!

Äntligen är allt färdigköpt!  
Har presenter, piller, och kläder :) 
Känns bra :)  
Idag har det vart fint väder, och vad har jag gjort? Varit inne,  vad gör jag ? Sitter inne ... 
Var däremot ute och motionerade i morse, tog en runda på ca 7 km, varvade ganska snällt med jogging och promenad med tanke på min elaka förkylning som jag tror börjar släppa nu!! :) 

Ska till Sara ikväll, hon fyller 25 år idag !! 
Skrev det precis på FB , och sen gick jag in på hennes sida och insåg att jag och Bea skrivit samma sak, föutom att jag lag till ett ord .. Lustigt ^^ 

Nu ska jag hålla Ella sällskap, hon ska laga mat men hittar inte så bra i mammas kök  ;)
TJING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0