snacka om att ha mycket att göra !

Åh, jag var på tävling i helgen som va med Doris, hon skötte sig super fint :) hoppade ett antal super språng! 
Hon stod lungt och fint i transporten, gnäggade en hel del bara .. 
Har typ hur mycket läxor som helst känns det som, Olle har ju varit så snäll att han lagt alla stora uppgifterna nu ! 
Jag har fått min bok nu :D den var faktiskt riktigt fin!  
Funderade på att göra en till, en till mig själv eller till nån annan.. 
Bara rapporten kvar så är jag helt klar med mitt p. arbete :):) Awsome ! 
I morgon ska jag och Sanna ta en sväng på stan, inhandla lite prylar!
Jag skulle vilja ha ett par nya vita skor, och några sommartröjor :) 
Men det är i morgon det! 
Nu = back to work .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0