nu ja !

jag tror ? att jag har beställt min bok nu..
KLAR DEN E KLAR !  Känns så bra :)  hoppas nu bara att det blir bra, att jag inte har så mkt fel och ord som står på fel ställen och så ^^ 

Idag ska jag först till skolan , sen åker jag hem fixar stallet och sen blire bio  :) Om nu mamma hämtade mina biljetter..  Hade bokat till lingon filmen :):)

Jag ska börja ta tag i min konditionsträning nu, lär ju vara i form så jag kan spring ikapp med mamma sen! Vi ska springa blodomloppet i maj, sen tänkte jag försöka = försöka :P ta mig an tjejmilen, beroende på hur allt går, men det är mitt mål! Så får vi se hur det går ..
Tog en sväng igår när jag kom hem från gymmet, 30 min vilket kändes bra! 

I morgon åker  några iväg på  kryssning, verkar as kul!!  Jag skulle oxå velat åka med, men jag lär spara lite pengar först..  Känner att jag fan inte kommer få nå jobb iår :P  
Men nu ska jag göra mig klar & åka till stan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0