life @ 20

Livet rullar på , jag ska sätta upp lite högre mål nu, med allt!
Det känns bra, jag är taggad! :)
Jag har börjat få in de där med maten nu oxå, det känns bra! 
Mer motion bara så borde det snart hända något..
Dessutom känner jag att det är dax att börja söka jobb, inte minst tills skolan slutar i alla fall !
Till sommaren kommer skatten tillbaka också = awsome! 
Igår fick jag mitt paket på posten, måste säga fan va fort det gick!
Färgerna på paletten var superfina!! Jag är helt klart nöjd :)
Idag blir det full rulle, ska ta en promenad till Sanna, åka till gymmet och träna, hem och göra mig i ordning, åka med Sanna till stan, jag ska dock först ner till skolan en timme, sen ska vi gå till cupido och äta sallad och efter det ska vi gå på bio :)  Vi ska se Min Låtsas fru som verkar as kul :D
Sen ska jag hem och ta in hästarna - mamma och pappa åker bort i helgen så jag lär bli hemma typ hela helgen :)

88 paletten jag köpte :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0