kort och konkret

Jaa, vi gick på lingon filmen igår kväll = den var as bra :):) 
Idag har jag vart till ridhuset och hoppat Doris, det gick ganska bra - men åh vad jag längtar tills Frosty kommer igång :)  Sen kom mamma på att jag kan ju faktiskt ta med honom på storhäst tävlingar istället, då får jag ju tom rida omhoppningar! Det enda jobbiga är ju kombinationerna, men dom lär ju inte vara så avanserade på så pass låg nivå ;)

Tog en sväng på gatan i solens sken i dag, snart är det sommar . SNART !!

Men men, har nyss varit hos mormor och firat att hon fyllt år.. som vanligt, massa mat och fika ..
Nu sitter vi i soffan hemma, robban ska åka iväg och jag lär få sitta hemma själv :(

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0