gyllene knorren kanske ?

Det här har varit en seg vecka, jag har varit halvt sjuk och då blivit super trött!
Den värsta dagen , idag torsdag, är äntligen över !
Har varit i skolan hela dagen, kan inte direkt påstå att det varit trevligt ..
Åkte med Robban hem till harbo, hämtade bilen + lite grejer och åkte hem, fixade stallet och red ponnysarna i det här jävla skit vädret!


Jag vill gå på bio, jag bara måste se den där lingon filmen - hur kul verkar inte den!! :)
och den där nya med Matt Damon, jag bara älskar honom i filmer ^^




I morgon ska jag försöka orka mig upp tidigt, göra klart i stallet och sen åka till stan tidigare än vanligt, träffa Sara och gå och fika ! 
Kan det vara första gången vi faktiskt gör något annat som inte har med skolan att göra ? ^^ 
För hur blev det med att äta ben & jerry som vi sa första terminen förra året ? :P
Bra jobbat.....



Jag vet att det är drygt med massa linjer, men jag gillare :) 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen soova :) Natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0