5 : e

Idag är det våran dag ♥  
puss på det, och jag älskar Robert .
Var uppe med tuppen i morse, tog ut hästarna och fixade stallet - har ridit Doris och Långben.
Båda två gick riktigt bra, Långben fick träna lite sån där polistjofräs som dom gjorde när dom kom hit och det gick super !  Sen red jag lite dressyr & drömde mig bort till varmt väder! 
Doris även hon gick riktigt bra, hon börjar få lite mer styrka i sin kropp nu = bättre balans = lättare att rida. Vi tränade på att forma sig runt innerskänkel vilket hon inte alls tycker är nå kul :P men det löste sig bra och hon hajade poängen!  
Bra dag än så länge! 
Igår var oxå bra, filmen vi såg på bion var as kul !! :D Rekommenderas stort , verkligen :) 
jag köpte 3 nagellack och ett typ serum till håret, får se om det ens funkar i mitt slitna hår! 
Ska ta tag i mitt hår här framåt sommaren ;) Lite nytt och fräscht säger man ju inte nej till :) Efter studenten ska jag klippa av mig mitt hår igen, typ axellängd så det finns möjlighet till att ha en frisyr, med tanke på att jag aldrig kommer få långt tjockt fylligt hår med stora glammiga lockar ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0