Veckans jobbigaste dag?

Satan va trött jag var imorse, vaknade typ halv 11 och var inte ett dugg sugen på att gå upp!
Men alltså gud? jag råkade precis starta radion.. är det många som kissar i vattnet? det är ju typ super äckligt? :O
NASTY !!
Idag har jag ridit, tagit en promenad och nu ska jag tvätta lite! 
Tia blir nöjd av att promenera :) 
Tom lite trött :)
jag vill ha en egen hund snart, en egen liten king charles :)
dom är ju bara för gulliga :)

Men men, den dagen kommer väl..  Har lite annat planerat innan jag skaffar mig en hund ^^ 
I morgon ska jag träffa Sanna på stan, vi ska kika efter något nytt till midsommar :) 
Jag tänkte försöka mig på något lite färg ;) 
Får se vad det kan bli... Efter det kanske det blir provridning, har inte hört direkt svar än men det var planerat iaf!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0