Så bra som det kan bli!

Bra väder, alla hästarna på topp!  
Så som det ska vara :) 
Har hoppat alla tre idag, och alla tre gick super fint! 
Jag gjorde det enkelt för dom och hoppade upp lite grann, Doris bara gled över 120, Frosty 130 och Långben 140 :) 
Äntligen så kändes det som att jag hade en hopphäst, LB alltså, han hoppade äntligen till sig, fick upp frambenen, sträckte ut kroppen och stampade av med bak! 
Jag bara älskar såna här dagar!  Då vill jag inte sälja någon!  
Och ja, 130 för frosty är svår hoppning.. Och Ja!  Doris börjar bli stark!  och ja! LB kan när han vill..
Nu ska jag göra mat, och sen ska vi ta hem Blackie och "skorpan" som jag kallar henne och sätta på henne grimman och förhoppningsvis röra lite på dom på ridbanan! :)  Ska bli kul att se ! :)

Kommentarer
Postat av: Malin "Molle" Johansson

Kul me Frosty att han är så duktig, Flynn bebisarna är bra ponnysar de ;D

2011-06-30 @ 23:11:03
URL: http://zonette90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0