one night in bangkok -

Nejdå, jag är fortfarande kvar i klivinge ^^  
Och det känns som att jag har mycket att göra.. tiden bara rinner iväg, sommaren är snart slut och hösten är snart här , visst det är bra för då blir det utlandsresa :):) 
Idag har bea och jag vart duktiga, vi har börjat måla lite bommar = satan va bra det blev :D 
Vi målade enkla svart/vita bommar , blev skit snyggt! 
Jag har inte direkt solat idag, fick ingen ro i solstolen - men ändå ser jag ut som en kräfta i ansiktet :) inte helt fel :)
Nu väntar jag på att Robban ska komma hem, han har varit på långresa och sov borta :( 
Jag tror jag ska lägga till en sak till mig att göra lista inför i morgon - klippa av mina naglar, nu börjar dom typ bli äckliga ..  Men jag är förvånad, jag har haft dom ganska exakt en månad nu , a , i morgon tror jag och ingen har gått sönder eller blivit ful, förutom för att dom blivit långa - det är bra! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0