lite senare

Idag har vart faktiskt gjort en hel del, fast ändå inte .. 
Började med en promenad, ca 1 mil runt kölinge :)  Det tyckte Tia om ! :)
Har tvättat massa schabrak till Viccan, så nu hänger dom på tork.. 
Har gjort i ordning papper till komvux, så får vi se om jag får vara med eller inte.. 
Jag har anmält mig till UPK i helgen, Doris får gå 80 90 och Långben 1m :) 
Har ridit, skulle rida Doris tsm med Bea och Zally, men hon gjorde en ordentlig vurpa på stallbacken och fick åka till akuten, så jag fick rida själv .. Det såg ut som att hon var med i en skräckfilm ;)  GULL !
Har gjort i ordning så stallet är klart att tvättas, vilket jag tänkte försöka göra i morgon.. 
Nu ska jag snart natta hästarna, gå ner med mat till Blackie och bebis och sen mysa med R♥
puss o godkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0