ledighet !!

åh, vad jag älskar dessa dagar ! Varmt och skönt, lugnt när ingen är hemma och pooldäcket är endast mitt, Najs! :)
Idag vaar det betessläpp, åh va dom njöt när dom kom ner dit.. Helt underbart att se! 
Blackie var dock minst sagt på sin vakt :) tur att hon är högst i rang i af :) 

Mamma och Pappa hade deras 26:e bröllopsdag idag, så pappa hade köpt hem blommor till mamma, och mat till oss alla! :) 

Jag har premiärbadat idag, lite kallt var det - men skönt som fan efter en jobbig joggingtur :)
Nu ska jag ringa till Robban, han åkte till Norge me jobbet :( Men är på väg hemåt nu :)
Bild på bubben måste jag ju ha med , eller hur ? :)


TJING ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0