sommarvärmen är tillbaka :)

Var på Ted träning i måndags, gick riktigt bra med båda två - Frosty hoppade 110m bana lekande lätt!
Doris hoppade 1m även hon väldigt enkelt, dock var hon ganska trött ..  Det var i alla fall en bra träning :)  Var väldigt nöjd när jag kom hem, förutom att jag insåg att jag verkligen måste hoppa igång Långben så han kan vara med på nästa träning!  Har precis varit ute och ridigt honom på åkern, fan va fin han är ♥

Sen sist har jag inte gjort så mkt direkt,  har gjort klart akvariet och tillsatt mina nya medel så nu hoppas jag att det blir som finfint ! :)
Har stängt in katten - och hoppas ingen släpper ut henne nu!!  För hon ska fan gömma ungarna ute nånstans hon inte! Det har jag allt bestämt :P

Nu har Bea börjat måla sitt hus - riktigt snyggt med grått!  Jag tror allt jag sa från början att det borde var typ gult eller nåt, inte rött - men jo hon skulle allt ha rött ^^  Tur att man kan ändra sig!  :) 
Mamma ligger ute vid poolen och steker , så nu ska jag göra sällskap!   TJING .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0